Informacje o braku dostępności architektonicznej i informacyjno - komunikacyjnej Komendy Miejskiej Policji w Piotrkowie Trybunalskim
Na podstawie artykułu 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno - komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.
W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza(pdf, 53 kb)
Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania inormacji o braku dostępności
Sposoby przekazania informacji
Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Miejskiej Policji w Piotrkowie Trybunalskim można:
-
przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej komendant@piotrkow-trybunalski.ld.policja.gov.pl
-
wysłać na adres: Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim, ulica Szkolna 30/38, 97-300 Piotrków Trybunalski
-
złożyć osobiście na recepcji Komendy Miejskiej Policji w Piotrkowie Trybunalskim, ulica Szkolna 30/38, 97-300 Piotrków Trybunalski,
-
przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej:skrzynkę ePUAP